Ontvang klantgegevens volledig digitaal. Direct zekerheid met iDIN.
Bespaar tijd en geld en gun uzelf meer gemak. Zonder technische kennis kunt u direct starten.
Heeft u vragen, laat het ons weten.
Wij helpen u graag.
Wat heeft u nodig om te starten?
Met onze dienst iDIN en een kant-en-klaar pagina ontvangt u betalingen direct op uw rekening.
Met Liveforms kunnen facturen als PDF worden getoond en direct via iDEAL betaald.
Bespaar kosten en ontvang betalingen direct op uw rekening.
Kant-en-klaar pagina
Maak eenvoudig en snel een iDIN
ondertekenlink aan.
Ontvang digitaal getekende documenten.
€ 41 per maand
REST-API
Verwerk getekende documenten direct in uw administratie.
Ontvang digitaal getekende documenten.
€ 55 per maand
Liveforms
Toon uw documenten en onderteken met iDIN.
Ontvang digitaal getekende documenten.
€ 50 per maand
Uw eigen iDIN-pagina
Met uw eigen iDIN-pagina kunnen uw klanten zich volledig digitaal aanmelden, inloggen, identificeren en documenten ondertekenen.
iDIN voor uw klanten
Uw klant kan via uw website of e-mail binnen een paar klikken met een iDIN-transactie starten of deze afronden.
Voordelen van iDIN voor uw klant
- Direct
- Makkelijk
- Veilig
- Met één klik
- Inloggen
- Aanmelden
- Leeftijdsverificatie
- Ondertekenen
iDIN voor uw bedrijf
Met uw eigen iDIN-pagina vergroot u de efficiency van uw bedrijf. U verwerkt volledig digitaal uw aanvragen, bestellingen en contracten in uw administratie.
Uw voordelen bij het gebruik van iDIN
- Klanten loggen veilig en vertrouwd in zonder gebruikersnaam en wachtwoord
- Direct zekerheid over de leeftijd van uw klanten
- 100% zekerheid over de identiteit van uw klanten
- Volledig digitaal ondertekenen van contracten
- Geen kans meer op misbruik van gebruikersnaam en wachtwoorden
- Eén manier van inloggen bij bedrijven en instellingen
- Makkelijk en veilig online identificeren
Case Notariële diensten
Digitaal aanvaarden van een erfenis met iDIN
In deze tijd is het regelen en aanvaarden van een erfenis via de traditionele weg een tijdroverd omslachtig proces.

Vaak gestelde vragen over iDIN
Hoe veilig is iDIN?
iDIN is net zo veilig als internetbankieren: het is namelijk op internetbankieren gebaseerd en hanteert dezelfde veiligheidstechnieken. Aangezien klanten geen gebruikersnamen en wachtwoorden meer hoeven te gebruiken en de inlegmethode van de eigen bank gebruiken, is iDIN veilig en betrouwbaar. Daarnaast zijn de privacy en veiligheid van klanten via iDIN gegarandeerd. Dat is voor u een groot voordeel in het identificeren van klanten.
Werkt iDIN altijd?
Ja, iDIN werkt zolang u en uw klanten toegang hebben tot internet en internetbankieren. De meeste deelnemende banken gebruiken iDIN daarnaast al op de mobiele bank apps.
Wie gebruikt iDIN?
Veel grote bedrijven zetten iDIN in. Daarbij kunt u denken aan bedrijven zoals Mediamarkt, FC Utrecht, BNP Paribas, De Nederlandse loterij etc. Bovendien ondersteunen alle grote Nederlandse banken het gebruik van iDIN.
Welke banken bieden iDIN aan?
Zoals gezegd, bieden de grote Nederlandse banken iDIN aan. U kunt dus gebruikmaken van iDIN wanneer u klant bent van ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS, ASN Bank, RegioBank, bunq en Triodos Bank.
Wat zijn de kosten voor iDIN?
Hoeveel iDIN voor uw organisatie kost, wordt bepaald door:
1. Het door u gekozen product: een Liveforms of REST-API
2. De kosten per transactie zijn afhankelijk van de toepassing die u kiest.
Download onze volledige prijslijst van al onze tarieven
Meer informatie over iDIN nodig?
Wij begrijpen volledig dat iDIN misschien nog wat vragen bij u oproept. Of misschien wilt u advies over de toegevoegde waarde van iDIN voor uw organisatie? Of een offerte op maat? Laat het ons weten; wij helpen u graag!